سهمیه بندی برق، مشکل هرساله صنایع
  • 26 خرداد 1401 ساعت: 13:53
  • شناسه : 11127
    بازدید 91
    1

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، رضا فلاح مبارکه کارشناس معدنی شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ظهار داشت: موضوعی که در حال حاضر دغدغه اصلی شرکت سنگ آهن مرکزی و بسیاری از شرکت های فولادی بزرگ است، سهمیه بندی و محدودیت برق در فصل تابستان است. وی در ادامه افزود: با آغازفصل تابستان، استفاده […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، رضا فلاح مبارکه کارشناس معدنی شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ظهار داشت:

    موضوعی که در حال حاضر دغدغه اصلی شرکت سنگ آهن مرکزی و بسیاری از شرکت های فولادی بزرگ است، سهمیه بندی و محدودیت برق در فصل تابستان است.

    وی در ادامه افزود: با آغازفصل تابستان، استفاده از برق در صنایع سهمیه بندی خواهد شد و از آنجایی که تمام واحدهای تولیدی ما با برق کار می کنند، شاهد کاهش چشمگیری در تولید خواهیم بود.

    سهمیه بندی برق در تبدیل سنگ آهن به گندله هم تاثیر خواهند گذاشت.

    با توجه به آخرین اخباری که دریافت شده، دستورالعمل کاهش مصرف برق به شرکت سنگ آهن مرکزی از اواخر خرداد تا اوایل مهر خواهد بود.

    قطع و سهمیه بندی برق در سال گذشته باعث شد تا تولیدات شرکت سنگ آهن مرکزی با مشکلات زیادی مواجه شود، ولی تعاملاتی که با برق منطقه ای یزد داشتیم باعث شد تا کاهش تولید را به حداقل برساند و رقم کاهش تولید به ۵۰۰ هزار تن رسید.

    وی در انتها گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در تمامی بخش های زنجیره تولید فولاد از قبیل اکتشاف و استخراج سنگ آهن ، دانه بندی ، تولید گندله ، تبدیل کنسانتره و تولید شمش فعالیت دارد. محصولات این شرکت در نهایت قسمتی از آن به تولیدکنندگان محصولات نهایی و بخش دیگر آن به بورس کالا عرضه می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.