میزان تولید گروه فولاد مبارکه در سه ماه اول سال جاری
  • 14 تیر 1401 ساعت: 13:47
  • شناسه : 11434
    بازدید 134
    0

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، عباس اکبری محمدی، معاون بهره برداری فولاد مبارکه در رابطه با فعالیت این شرکت در سه ماه نخست سال جاری گفت: از آغاز امسال تا پایان خرداد ماه تولید گندله گروه فولاد مبارکه (شرکت فولاد مبارکه و سنگان) به طور کلی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، عباس اکبری محمدی، معاون بهره برداری فولاد مبارکه در رابطه با فعالیت این شرکت در سه ماه نخست سال جاری گفت:

    از آغاز امسال تا پایان خرداد ماه تولید گندله گروه فولاد مبارکه (شرکت فولاد مبارکه و سنگان) به طور کلی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته با ۶.۶ درصد افزایش همراه بود و به سه میلیون و ۳۰۳ هزار تن، رسید.

    اکبری محمدی در ادامه افزود: در بازه زمانی مذکور، گروه فولاد مبارکه (شرکت فولاد مبارکه، مجتمع فولاد سبا، فولاد هرمزگان و فولاد سفید دشت) توانست در بخش تولید آهن اسفنجی رشد ۷.۴ درصدی را به ثبت برساند و میزان تولید این محصول در حال حاضر به ۳ میلیون و ۲۹۴ هزار تن رسیده است.

    معاون بهره برداری فولاد مبارکه پیرو این موضوع افزود: شرکت های فولاد مبارکه، مجتمع فولاد سبا و فولاد هرمزگان در این بازه زمانی سه ماهه توانستند در مجموع ۲ میلیون و ۹۹۱ هزار تن تختال تولید کنند.

    وی در انتها خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از ورق گرم کشور توسط گروه فولاد مبارکه تولید می شود به طوری که در این 3 ماه 90 درصد این محصول توسط فولاد مبارکه تولید شده است.

    در سال جاری شرکت فولاد مبارکه یک میلیون و ۴۸۴ هزار تن و مجتمع فولاد سبا نیز ۳۹۷ هزار تن ورق گرم تولید کرده است که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب رشد ۷.۲ و ۵۷.۲ درصدی را نشان می دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.