فجر از فولاد مبارکه به شستان واگذار شد!
  • 27 اردیبهشت 1402 ساعت: 11:11
  • شناسه : 12488
    بازدید 72
    4
    واگذاری نماد بورسی فجر از فولاد مبارکه به شستان فولاد مبارکه اصفهان عمده سهام خود در فولاد امیرکبیر کاشان (نماد بورسی فجر) را به شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان وابسته به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح انتقال داد.
    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    فولاد مبارکه اصفهان عمده سهام خود در فولاد امیرکبیر کاشان (نماد بورسی فجر) را به شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان وابسته به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح انتقال داد.

    بدین ترتیب شستان با خرید ۵۲.۵۷ درصد از سهام فولاد مبارکه در شرکت امیرکبیر کاشان سهامدار عمده و مالک اصلی فجر شد.

    شهرام عالی‌وند، مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان گفت: در خصوص واگذاری عمده سهام فجر به شستان گفت: فولاد امیرکبیر کاشان در بهترین شرایط از نظر تولید و سهم بازار است و اجرای طرح‌های توسعه نورد سرد ۳۰۰ هزار تنی و واحد اسیدشویی ۵۰۰ هزار تنی نیز در دستور کار دارد.

    به گفته مدیرعامل فجر، این شرکت بورسی در آینده نیز هیچ مشکلی بابت تامین مواد اولیه خود ندارد چراکه سهمیه در بورس دارد و از نظر نقدینگی و تامین مالی نیز مشکلی بابت اجرای طرح‌های توسعه نخواهد داشت.

    به گفته عالی‌وند، امیرکبیر کاشان جزو نمادهای ارزنده بازار سهام است و از بازار داخلی و صادراتی خوبی برخوردار است و نگرانی بابت آینده این نماد پرقدرت بازار سهام وجود ندارد‌.

    این شرکت فولادی در سال ۱۴۰۱ موفق به فروش ۱۶۷ هزار تن ورق گالوانیزه در بازارهای داخلی و صادراتی شد و تندیس بلورین تعالی‌سازمانی را برای سومین سال پیاپی دریافت کرد.

    این شرکت مسیر رشد و تعالی خود را در سال‌های گذشته با سرعت طی کرده و به مرحله بلوغ و خودباوری رسیده و توانسته است در زمینه‌های تامین به‌موقع مواد اولیه، تولید حداکثری و فروش داخلی و صادراتی، بهترین عملکرد را نسبت به رقبا داشته باشد.

    در ارزیابی‌‌های زیست محیطی، استاندارد‌‌های تولید محصول کیفی و بویژه ارزیابی تعالی سازمانی رتبه‌ای بالاتر از تمامی رقبا داشته باشد.

    امیرکبیرکاشان، اولین شرکت تولیدکننده گالوانیزه و سومین شرکت فولادی است که موفق شد طی سه سال پیاپی، تندیس بلورین جایزه‌ی تعالی سازمانی را کسب نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.