آهن کیتا
رشد مجدد قیمت‌ها در بازار آهن
  • ژوئن 7, 2021 ساعت: 20:54
  • شناسه : 1384
    بازدید 150
    3
    سیر افزایشی بازار آهن

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، آمار و بررسی‌هایی که در مورد بازار آهن صورت گرفته است نشان از آن دارد که عوامل مختلفی مانند رشد قیمت پایه در بورس کالا، نوسانات بازار ارز و از طرف دیگر نوسانات قیمت‌های جهانی شرایط ویژه و پر از التهابی را برای بازار آهن به وجود آورده است. […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، آمار و بررسی‌هایی که در مورد بازار آهن صورت گرفته است نشان از آن دارد که عوامل مختلفی مانند رشد قیمت پایه در بورس کالا، نوسانات بازار ارز و از طرف دیگر نوسانات قیمت‌های جهانی شرایط ویژه و پر از التهابی را برای بازار آهن به وجود آورده است.

    نوسانات بازار ارز به گونه‌ای بود که بازار آهن فقط نسبت به افزایش نرخ دلار واکنش نشان می‌داد و به تبع آن قیمت محصولات روی ریل صعودی قرار می‌گرفتند، اما نسبت به روزهایی که نرخ دلار کاهش قیمت را تجربه می‌کرد، مقاومت نشان داده و تغییری در روند قیمت‌ها مشاهده نمی‌شد. هفته گذشته شاهد نوسان نرخ ارز در کانال ۲۳ و ۲۴ هزار تومان بودیم، به گونه‌ای که در برخی از روزها نرخ دلار وارد کانال ۲۴ هزار تومان شد و در این بازه در نوسان بود.

    با وجود اینکه استقبال چشم‌گیری نسبت به عرضه‌های محصولات فولادی در بازار بورس کالا دیده نمی‌شد، با این حال به واسطه تعیین نرخ پایه مواد اولیه و اقدام به افزایش آن از سوی بورس کالا، بازار آهن به این اقدام واکنش نشان داد و قیمت انواع آهن‌آلات مجددا افزایشی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.