دلالان به دنبال رشد قیمت ها در بازار آهن
  • 2 تیر 1400 ساعت: 23:14
  • شناسه : 1831
    بازدید 136
    3
    رشد قیمت آهن سودای سودجویان

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، با روند صعودی در قیمت دلار و عبور از کانال ۲۴ هزار تومان و رسیدن به نقطه مرزی ۲۴ هزار و ۳۰۰، بازار آهن نیز تحت تاثیر قرار گرفت و صعودی شد. البته قابل توجه است که قطعا افزایش نرخ ارز به تنهایی نمی تواند دلیل اصلی نوسانات بازار آهن باشد و با […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، با روند صعودی در قیمت دلار و عبور از کانال ۲۴ هزار تومان و رسیدن به نقطه مرزی ۲۴ هزار و ۳۰۰، بازار آهن نیز تحت تاثیر قرار گرفت و صعودی شد. البته قابل توجه است که قطعا افزایش نرخ ارز به تنهایی نمی تواند دلیل اصلی نوسانات بازار آهن باشد و با بررسی اجمالی قیمت پایه شمش در بورس کالا در هفته های اخیر شاهد آن بودیم که افزایش قیمت پایه شمش می تواند در افزایش قیمت مقاطع نیز موثر باشد.

    طی فرآیندی فرمولی از سوی سازمان بورس جهت قیمت گذاری رقم پایه اعلام شد ولی با این وجود در نهایت امر رقم پایه ای که اعلام شد با نرخ CIS  و ارز نیمایی مطابقت نداشت. آنچه که رویت می شود نشان دهنده آن است که شاید فرمول و قواعد اهمیت چندانی ندارد و حفظ روند صعودی برای قیمت پایه برای بازار ساز بسیار پر اهمیت است. شاید بتوان اظهار داشت که بازارسازان می خواهند تا جایی که می توانند قیمت پایه را بالا ببرند که اگر احیانا مذاکرات وین نتیجه داد و قیمت دلار ریزشی شد، از سود بازار ساز آنچنان کم نشود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.