افزایش قیمت آهن متاثر از نرخ ارز
  • 10 تیر 1400 ساعت: 2:07
  • شناسه : 2009
    بازدید 122
    3
    رشد قیمت آهن به تاثیر از نرخ ارز

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، با وجود اینکه انتظار می رفت که قیمت ها در بازار ارز با کاهش همراه شوند، اما بر خلاف تصور عموم نرخ دلار باز هم روندی صعودی را در پیش گرفت. با اینکه در طی ماه اخیر قیمت دلار در بازه 23 تا 24 هزار تومان با نوسان همراه […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، با وجود اینکه انتظار می رفت که قیمت ها در بازار ارز با کاهش همراه شوند، اما بر خلاف تصور عموم نرخ دلار باز هم روندی صعودی را در پیش گرفت. با اینکه در طی ماه اخیر قیمت دلار در بازه 23 تا 24 هزار تومان با نوسان همراه و تقریبا از ثباتی نسبی برخوردار بود، در روز گذشته با روندی صعودی همراه شد و به کانال 25 هزار تومان وارد شد.

    نرخ دلار با اینکه به 25 هزار و 210 تومان رسیده، اما بر روی بازار آهن نه تنها اثری نداشت بلکه آن را صعودی کرد. از آن جایی که بازارساز دخالت چندانی در تعیین نرخ نداشت و تعیین نرخ را به معاملات فردایی سپرد، می توان این چنین پنداشت که اصلی ترین عامل در صعودی شدن بازار خبرهای متناقض برجام است. در معاملات شمش بورس کالا به علت اجرای مصوبه جدید بورس کالا رقابت کم نیم درصدی ملاحظه شد. حدود قیمتی شمش روی ۱۳ هزار و ۹۲ تومان پیشنهاد شد. حس می شود افزایش نرخ ارز فرصتی را برای بازار ایجاد ساخت تا بدین وسیله قیمت های خود را با بوس کالا تعلیق نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.