توقف معاملات در بازار آهن
  • 13 تیر 1400 ساعت: 23:52
  • شناسه : 2128
    بازدید 128
    5
    بازار آهن و افت معاملات

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، روز شنبه بر خلاف هفته گذشته که دلار مسیر صعودی را سپری می کرد، نوسانات در این روز با شیب ملایم سپری شد و در پی همین آرامش نسبی نرخ ارز، بازار میلگرد و تیرآهن ثبات نسبی را در پیش گرفت. در روز پیشین نرخ دلار دو بار اعلام گشت. نرخ ثانویه […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، روز شنبه بر خلاف هفته گذشته که دلار مسیر صعودی را سپری می کرد، نوسانات در این روز با شیب ملایم سپری شد و در پی همین آرامش نسبی نرخ ارز، بازار میلگرد و تیرآهن ثبات نسبی را در پیش گرفت. در روز پیشین نرخ دلار دو بار اعلام گشت. نرخ ثانویه نسبت به صبح ۱۱۰ تومان افزایش داشت و روی قیمت ۲۵  هزار و ۲۹۰ تومان اعلام قیمت شد. آنچه که پیدا است رکود ناشی از انفعالات سیاسی همچنان بر این بازار سایه افکنده است.

    بعد از مذاکرات وین در هفته گذشته و شرط و شروط هایی که توسط طرفین مذاکره عنوان شد، گویا این روزها خبری از موضع گیری های سابق نیست. شاید بتوان گفت این کاهش تنش می تواند نشانه ای مثبت برای احیای مجدد برجام باشد. عباس عراقچی در هفته پیشین اعلام داشت که مذاکرات به اندازه نیاز برگزارشده است و حال نیاز به تصمیم گیری سخت و قطعی در پایتخت ها به ویژه پایتخت کشورهای اروپایی و امریکاست. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.