قیمت‌های عجیب و  غریب این روزها در بازار آهن
  • 21 تیر 1400 ساعت: 23:35
  • شناسه : 2326
    بازدید 127
    1
    بازار نابسامان آهن و قیمت‌های افسارگسیخته

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، نرخ ارز در روز یکشنبه نوسانات محدودی را در بازار آزاد تجربه کرد و در نهایت روی نرخ 25 هزار تومان ثابت شد. با این حال، آنچه که باعث تعجب همگان شد، قیمت‌های عجیب و غریب در بازار آهن بود. قیمت‌ها نجومی و بعضا تا ۲ هزار تومان در بازار […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، نرخ ارز در روز یکشنبه نوسانات محدودی را در بازار آزاد تجربه کرد و در نهایت روی نرخ 25 هزار تومان ثابت شد. با این حال، آنچه که باعث تعجب همگان شد، قیمت‌های عجیب و غریب در بازار آهن بود.

    قیمت‌ها نجومی و بعضا تا ۲ هزار تومان در بازار میلگرد بالا رفته است. این شوک و انفجار در روز چهارشنبه هفته گذشته کلید خورد، چرا که بسیاری از سبدها یک ساعت پیش از عرضه توسط تولیدکننده‌ها حذف شدند و همین مسئله موجب شد تا بعد از چندین ماه رکود رقابت قیمتی سنگینی شکل بگیرد. 

    با وجود اینکه سخنگوی صنعت برق از رفع تدریجی مشکل برق برای فولادسازها خبر داد، اما گویا افرادی در پشت پرده می خواهند از شرایط پیش آمده در جهت شوک قیمتی و تحرک تقاضا سوء استفاده کنند. آنچه که واضح است بازار فولاد همچنان آنچنان خریداری ندارد و در رکود است و این دست شوک‌های قیمتی نمی تواند تداوم یابد. البته فولادسازان محکم و پا برجا سیگنال‌هایی در جهت تدوام این قیمت‌ها صادر می‌کنند. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.