عدم مدیریت صحیح صادرات مواد اولیه فولاد
  • 7 مرداد 1400 ساعت: 0:18
  • شناسه : 2708
    بازدید 140
    8
    عدم تدبیری صحیح برای صادارت مواد اولیه

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، نایب رئیس تولید کنندگان فولاد ایران بیان داشت که اختلاف ارقام در میزان صادرات آهن اسفنجی بسیار ناچیز است اما مسئله اصلی که منجر به ایجاد اختلاف بین زنجیره های فولادی می شود سیاست های نامتوازن دولت است. بهادر احرامیان افزود: هم اکنون مسئله اصلی در مورد بازار آهن اسفنجی؛ تنظیم کردن قیمت […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، نایب رئیس تولید کنندگان فولاد ایران بیان داشت که اختلاف ارقام در میزان صادرات آهن اسفنجی بسیار ناچیز است اما مسئله اصلی که منجر به ایجاد اختلاف بین زنجیره های فولادی می شود سیاست های نامتوازن دولت است. بهادر احرامیان افزود: هم اکنون مسئله اصلی در مورد بازار آهن اسفنجی؛ تنظیم کردن قیمت این محصول است. فی الواقع سیاست های دولت باید به گونه ای اتخاذ شود که انگیزه ای برای صادرات نماند و تنها مکانیزم قیمت است که می تواند شرایط مد نظر را فراهم کند. 

    ایشان اذعان داشت: نکته پر اهمیت و قابل توجه این است که به طور کلی میزان صادرات آهن اسفنجی عدد پایینی است و تفاوت های درصدی در این زمینه را که بررسی کنیم پر واضح و مبرهن است که این میزان عدد چشمگیری نیست و در حد یک نصف کشتی می باشد بنابراین زیاد نباید این مسئله را تحلیل کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.