ثبات قیمت در بازار آهن پس از مذاکرات وین
  • 2 اردیبهشت 1400 ساعت: 19:58
  • شناسه : 29
    بازدید 163
    7
    مذاکرات اخیر وین و ثبات قیمت در بازار آهن

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، به نظر می‌رسد که بازار آهن پس از مذاکرات صورت گرفته در وین، به ثباتی نسبی دست یافته است. از طرفی دیگر، عدم استقبال از مقاطع طویل در بورس کالا، نشان از عدم تقاضا یا کاهش تقاضا برای محصولات فولادی می‌باشد. نرخ دلار نیز در روز اخیر بعد از […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، به نظر می‌رسد که بازار آهن پس از مذاکرات صورت گرفته در وین، به ثباتی نسبی دست یافته است. از طرفی دیگر، عدم استقبال از مقاطع طویل در بورس کالا، نشان از عدم تقاضا یا کاهش تقاضا برای محصولات فولادی می‌باشد. نرخ دلار نیز در روز اخیر بعد از چند روز که سیری کاهشی را دنبال می‌کرد، وارد فاز افزایشی شد. به گونه‌ای که در ساعاتی از روز نرخ دلار به 24,150 تومان صعود کرد.

    طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پولادنیوز پیرامون قیمت‌های اعلامی از سوی تولیدکنندگان مقاطع فولادی، تولیدکنندگان میلگرد با در نظر گرفتن رقابت 0/5 درصدی این محصول در بورس کالا، قیمت‌های اعلامی خود را بدون تغییر اعلام کردند.

    برخی از شرکت‌ها نیز در این میان و با وجود ثبات قیمت میلگرد، مقدار ناچیزی افزایش قیمت اعلام کردند. لازم به ذکر است که در این شرایط، به صورت محدود کاهش قیمت نیز دیده شد.

    با این حال، امروز بازار تیرآهن همچنان دچار نوسانات افزایشی بود. به صورتی که در بخش تیرآهن کیلویی با افزایش قیمتی در حدود 50 تومان مواجه شدیم. تعداد محدودی از تولیدکنندگان نیز قیمت محصولات خود را نسبت به روز گذشته ثابت اعلام کردند.

    در بازار تیرآهن شاخه‌ای نیز برخی از سایزها در حدود 20 تا 40 هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد و برخی نیز ثابت اعلام شد و در حدود 200 تا 500 هزار تومان نیز تیرآهن شاخه‌ای با رشد قیمت روبه‌رو شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.