بهبود وضعیت تولید فولاد با رفع مشکل تامین برق
  • 15 شهریور 1400 ساعت: 22:56
  • شناسه : 3703
    بازدید 132
    5
    تامین برق و رشد تولید فولاد کشور

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در طی گفت و گویی معاونت وزارت صمت بیان کرد که میزان خسارت های وارده از قطعی های پیوسته برق و خاموشی های مکرر فقط به زیر مجموعه ایمیدرو، حدود هفته ای ۲۳۵ میلیون دلار برآورده شده است. در سمینار تخصصی برق، سعید زرندی اظهار کرد که صنعت کشور در سال ۹۹ […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در طی گفت و گویی معاونت وزارت صمت بیان کرد که میزان خسارت های وارده از قطعی های پیوسته برق و خاموشی های مکرر فقط به زیر مجموعه ایمیدرو، حدود هفته ای ۲۳۵ میلیون دلار برآورده شده است.

    در سمینار تخصصی برق، سعید زرندی اظهار کرد که صنعت کشور در سال ۹۹ رشد ۸ درصدی داشته و سال خوبی برای تولید بوده است و با وجود چالش ها و مشکلات ناشی از تحریم و از سوی دیگر شیوع کرونا، بخش صنعت و تولید رشد خوبی داشت. حتی تا ۳ ماه نخست سال جاری نیز این رشد ادامه داشت.

    معاون طرح و برنامه وزیر صمت در ادامه افزود: وزارتخانه وضعیت تولید محصولات صنعتی و معدنی را به صورت ماهانه بررسی می نماید و بر اساس همین بررسی ۲۷ محصول دارای رشد مطلق و ۳۰ محصول نیز دارای رشد عمدتا بالایی بوده اند. از آنجایی که در شرایط دشواری که تحریم ها بر کشور ما تحمیل شده است، صنعت فولاد برای گذر از این شرایط نابسامان و همچنین ارز آوری در کشور اهمیت زیادی دارد و ضروریست که یک برنامه منجسم برای این حوزه فراهم گردد. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.