کاهش قیمت بیلت و اسلب ایران در بازار جهانی
  • 27 آذر 1400 ساعت: 13:05
  • شناسه : 7000
    بازدید 804
    6

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز و به نقل از آخرین گزارش نشریه متال بولتن مورخ 17 دسامبر 2021، شاهد افت قیمت در بیلت صادراتی ایران فوب خلیج فارس در هفته گذشته بودیم. میانگین قیمت بیلت صادراتی ایران در هفته ای که گذشت، 545 دلار به ازای هر تن بود که در مقایسه با هفته های […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز و به نقل از آخرین گزارش نشریه متال بولتن مورخ 17 دسامبر 2021، شاهد افت قیمت در بیلت صادراتی ایران فوب خلیج فارس در هفته گذشته بودیم.

    میانگین قیمت بیلت صادراتی ایران در هفته ای که گذشت، 545 دلار به ازای هر تن بود که در مقایسه با هفته های قبل از آن  در تاریخ 17 آذر، نشان دهنده کاهش 15 دلاری و ریزش 2.7 درصدی است.

    در هفته ای که گذشت، اسلب نیز مشمول این کاهش قیمت شد و شاهد افت 2.6 درصدی قیمت فوبِ اسلب صادراتی ایران بودیم و همانند بیلت کاهش 15 دلاری داشت که با قیمت 570 دلار به ازای هر تن معامله شد.

    با توجه به روند نزولی قیمت ها در بازار جهانی فولاد، قیمت فولاد صادراتی ایران نیز از این روند مستثنی نبوده و در ماه های اخیر افت قیمت شدیدی را شاهد بودیم.

    در بازارهای آسیایی تقاضا برای محصولات فولادی تخت و طویل به صورت چشمگیری کاهش داشته که این امر زمینه ساز کاهش قیمت فولاد شده است.

    امروزه شاهد این هستیم که برخی صادرکنندگان ایرانی، به امید افزایش قیمت در محصولات خود و سود بیشتر، فروش صادراتی خود را متوقف کرده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.