تشکیل شورای آهن و فولاد برای حل مشکلات زنجیره فولاد
  • 7 دی 1400 ساعت: 12:49
  • شناسه : 7340
    بازدید 222
    3

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، سعید عسکرزاده دبیر انجمن سنگ آهن ایران، در رابطه با فرجام موضوع تشکیل شورای آهن و فولاد اظهار داشت: در دولت جدید شاهد تغییرات ساختاری و مدیریتی در وزارت صمت بوده ایم و با توجه به این موضوع، پس از شکل گیری ساختار جدید، اعضای کمیسیون صنایع و معادن اتاق […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، سعید عسکرزاده دبیر انجمن سنگ آهن ایران، در رابطه با فرجام موضوع تشکیل شورای آهن و فولاد اظهار داشت:

    در دولت جدید شاهد تغییرات ساختاری و مدیریتی در وزارت صمت بوده ایم و با توجه به این موضوع، پس از شکل گیری ساختار جدید، اعضای کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ایران از شورای آهن و فولاد رونمایی خواهند کرد.

    دبیر انجمن سنگ آهن ایران ضمن اشاره به حمایت آقای فاطمی امین وزیر صمت از تشکیل این شورا، افزود:

    طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته بود، آیین‌نامه تشکیل شورای آهن و فولاد باید در فروردین امسال نهایی می شد و در اردیبهشت اجرای رسمی آن کلید می خورد که با توجه به تغییر دولت، تشکیل و اجرای این شورا به تعویق افتاد.

    در اواخر سالی که گذشت، برخی اعضای انجمن‌ تولیدکنندگان فولاد و سنگ آهن ایران به اتفاق نظری مبنی بر تشکیل این شورا رسیدند.

    شورای آهن و فولاد یک بخش جامع و کلی در زنجیره فولاد به حساب می آید و تمام شرکت‌های سنگ آهنی و فولادی را دربرمی‌گیرد و می تواند بستری را برای حل مسائل و مشکلات زنجیره فولاد فراهم کند.

    تشکیل شورای آهن و فولاد قطعا مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت که یکی از بزرگترین امتیاز های آن این است که بخش عمده ای از زنجیره فولاد اعم از سنگ آهن، کنسانتره، گندله و فولاد را در بر می گیرد از این رو این شورا منافع مربوط به تمام بخش های زنجیره فولاد را مدنظر قرار می دهد و در فضایی تعاملی و در دسترس، نیاز های این زنجیره را برطرف می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.