توقف روند نزولی قیمت فولاد صادراتی ایران
  • 11 دی 1400 ساعت: 13:09
  • شناسه : 7507
    بازدید 315
    3

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، طبق آخرین قیمت های منتشر شده توسط متال بولتن مورخ 29 دسامبر، فوب اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته تغییر قیمتی نداشته و اسلب با ارزش 568 دلار به ازای هر تن معامله شد. در رابطه با فوب بیلت صادراتی ایران، در مقایسه با تاریخ 1 دی شاهد افزایش 5.5 […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، طبق آخرین قیمت های منتشر شده توسط متال بولتن مورخ 29 دسامبر، فوب اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته تغییر قیمتی نداشته و اسلب با ارزش 568 دلار به ازای هر تن معامله شد.

    در رابطه با فوب بیلت صادراتی ایران، در مقایسه با تاریخ 1 دی شاهد افزایش 5.5 دلاری و به میزان 1 درصد در قیمت ها بودیم، که با قیمتی حدود 543 تا 550 معامله شد.

    در هفته ای که گذشت، قیمت شمش فولادی شرکت‌های ایرانی در آخرین دوره مزایده‌های فروش صادراتی با افزایش قیمت رو به رو شد که دلیل آن افزایش تقاضای چینی ها و کشورهای آسیایی برای واردات بیلت بوده است.

    در هفته گذشته شرکت های فولاد کاوه جنوب کیش و آهن و فولاد ارفع، توانستند دو محموله بیلت صادراتی مجموعاً به حجم ۶۰ هزار تن را با ارزش ۵۴۳ دلار به ازای هر تن به فروش برسانند.

    شرکت ذوب آهن اصفهان نیز توانست یک محموله بیلت صادراتی را با ۵۴۵ تا ۵۵۰ دلار به ازای هر تن بفروشد.

    با توجه قیمت هایی که متال بولتن در تاریخ 21 دسامبر منتشر کرد و در همین خبر گزاری به آن پرداختیم، در بخش صادرات شاهد رشد نزولی بودیم بودیم و محصولاتی مانند شمش فولادی با تخفیف هایی فروخته می شد که با توجه به آخرین قیمت های منتشر شده توسط این نشریه، این رشد نزولی متوقف شده و محصولاتی همچون بیلت و شمش صادراتی ایران با افزایش قیمت همراه بوده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.