اضافه شدن سه ریفرمر فولادی جدید به خط تولید به همت شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو
  • 13 بهمن 1400 ساعت: 13:00
  • شناسه : 8629
    بازدید 231
    3

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در ماه گذشته شاهد تعویض در کاتالیست های واحد آهن سازی شرکت پارس فولاد سبزوار بودیم که همانند دیگر شرکت ها شروع به استفاده از کاتالیست های شرکت نفت و گاز سرو کرد که در روز های آینده و همزمان با دهه مبارک فجر شاهد شروع کار این واحد خواهیم […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در ماه گذشته شاهد تعویض در کاتالیست های واحد آهن سازی شرکت پارس فولاد سبزوار بودیم که همانند دیگر شرکت ها شروع به استفاده از کاتالیست های شرکت نفت و گاز سرو کرد که در روز های آینده و همزمان با دهه مبارک فجر شاهد شروع کار این واحد خواهیم بود.

    با توجه به این موضوع در حال حاضر 23 عدد از ریفرمرهای صنعت فولاد، به واسطه کاتالیست های نفت و گاز سرو به بهره برداری رسیده اند که بر این اساس حدود ۷۰ درصد آهن اسفنجی کشور با کاتالیست نفت و گاز سرو‌ تولید می شود.

    در چند وقت اخیر در واحدهای آهن سازی شرکت های فولادی، رکوردهای تولید متعددی توسط متخصصان فعال این حوزه به ثبت رسید که این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای کاتالیست های نفت و گاز سرو می باشد.

    شرکت نفت و گاز سرو با پایه گذاری صنعت کاتالیست ایران توانست یکی از مشکلات و دغدغه های مهم  و اساسی مدیران صنعت فولاد، پتروشیمی و پالایش کشور را رفع کند زیرا در گذشته برای تامین کاتالیست به عنوان کالایی حیاتی و مهم، وابستگی زیادی به شرکت های خارجی داشتیم.

    از سال 1383 نفت و گاز سرو به عنوان پیشگام در تولید این محصول با تولید بیش از ۳۰ نوع از انواع کاتالیست توانست کشور ایران را به جمع معدود کشورهای صاحب این دانش اضافه کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.