بهترین عملکرد مالی تاریخ چین همزمان با کاهش تولید فولاد خام
  • 27 بهمن 1400 ساعت: 13:22
  • شناسه : 9020
    بازدید 96
    4

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز و به گفته انجمن تولیدکنندگان فولاد و آهن چین(CISA)، به دلیل شرایط خوب عرضه و تقاضای فولاد داخلی و بازار خارجی قوی‌، شرکت‌های عضو این انجمن در سال ۲۰۲۱ توانستند در بخش مالی بهترین عملکرد در تاریخ را داشته باشند. سال 2021 در مقایسه با سال 2020 قیمت داخلی فولاد […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز و به گفته انجمن تولیدکنندگان فولاد و آهن چین(CISA)، به دلیل شرایط خوب عرضه و تقاضای فولاد داخلی و بازار خارجی قوی‌، شرکت‌های عضو این انجمن در سال ۲۰۲۱ توانستند در بخش مالی بهترین عملکرد در تاریخ را داشته باشند.

    سال 2021 در مقایسه با سال 2020 قیمت داخلی فولاد چین ۳۷٫۸ درصد افزایش پیدا کرد و بر این اساس اعضای CISA رشدی به میزان ۶٫۳ تریلیون یوان (۹۹۷٫۸ میلیارد دلار) را در گردش  ماه ژانویه تا نوامبر گزارش کردند که شاهد رشد ۳۶٫۳ درصدی در این بخش بودیم.

    میزان سود کشور چین در بخش فولادسازی در سال 2020، 4 درصد بود که این میزان در سال 2021 به ۵٫۵ درصد رسید.

    البته باید توجه داشت که این افزایش در سودآوری در حالی است که تولید فولاد خام چین در سال 2021 به میزان 3 درصد کاهش یافت اما علی رغم این موضوع، فولادسازان چینی توانستند از نظر مالی بهترین عملکرد تاریخ را به ثبت برسانند.

    تعدادی از تحلیلگران این حوزه در رابطه با احتمال زیان فولادسازان در ماه دسامبر هشدار داده اند و به علت تعطیلات سال نو چینی، برای ژانویه و فوریه نمی توان انتظار بهبود در این زمینه را داشت.

    پیرو این موضوع برخی از فولادسازان نتایج اولیه عملکرد مالی خود را برای کل سال ۲۰۲۱ افشا کرده‌اند که بر این اساس گردش مالی گروه Ansteel حدود ۵۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰ بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.