کاهش 15 درصدی مصرف ظاهری فولاد کشور در 11 ماه اول سال
  • 24 اسفند 1400 ساعت: 13:28
  • شناسه : 9598
    بازدید 80
    0

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، آمار مصرف ظاهری فولاد کشور که توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در دوره ۱۱ ماهه نخست سال جاری منتشر شده است، به شرح زیر می باشد: به طور کلی مصرف فولاد میانی به ۱۸ میلیون و ۷۰۱ هزار تن رسید که شاهد کاهش 15 درصدی در این بخش بودیم.  از […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، آمار مصرف ظاهری فولاد کشور که توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در دوره ۱۱ ماهه نخست سال جاری منتشر شده است، به شرح زیر می باشد:

    به طور کلی مصرف فولاد میانی به ۱۸ میلیون و ۷۰۱ هزار تن رسید که شاهد کاهش 15 درصدی در این بخش بودیم.

     از کل این مقدار، سهم بیلت و بوم ۱۰ میلیون و ۵۰۶ هزار تن بوده که با کاهش 20 درصدی همراه بوده است و ۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تن هم سهم مصرف ظاهری اسلب بوده است که 9 درصد کاهش داشته است.

     مصرف ظاهری مقاطع تخت فولادی ۷ میلیون و ۶۴۳ هزار تن بوده است که کاهش ۶ درصدی را در این بخش شاهد بودیم.

    در این میان سهم ورق گرم، ورق سرد و ورق پوششدار به ترتیب ۷ میلیون و ۳۰۹ هزار تن، ۲ میلیون و ۵۸۱ هزار تن و ۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تن بوده است که بر اساس این ارقام، مصرف ظاهری ورق گرم کاهش ۶ درصدی، مصرف ظاهری ورق سرد کاهش ۱ درصدی و مصرف ظاهری ورق پوششدار کاهش ۱ درصدی داشته است.

    مصرف ظاهری مقاطع طویل فولادی منفی ۱۰ درصد بوده است که در این میان مصرف ظاهری میلگرد 11 درصد کاهش داشته و به ۶ میلیون و ۲۸۲ هزار تن رسیده است ولی تر آهن با مصرف ظاهری ۱ میلیون و ۱۱ هزار تن بدون تغییر باقی مانده است. در بخش آهن اسفنجی نیز مصرف ظاهری با کاهش ۲ درصدی به ۲۶ میلیون و ۴۹۳ هزار تن رسیده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.