قوه قضاییه حامی صنعت فولاد کشور
  • 6 فروردین 1401 ساعت: 13:32
  • شناسه : 9811
    بازدید 95
    1

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در رابطه با وضعیت صنعت فولاد کشور اظهار داشت: در سال 1400 جلساتی با انجمن های زنجیره فولاد به منظور ریشه یابی و حل مشکلات آنها برگزار کردیم و دولت دوازدهم و سیزدهم را در جریان این مشکلات قرار دادیم. امیدواریم که در […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در رابطه با وضعیت صنعت فولاد کشور اظهار داشت:

    در سال 1400 جلساتی با انجمن های زنجیره فولاد به منظور ریشه یابی و حل مشکلات آنها برگزار کردیم و دولت دوازدهم و سیزدهم را در جریان این مشکلات قرار دادیم.

    امیدواریم که در سال جاری و به پشتوانه تدابیر دولت جدید، یکی از مشکلات اصلی این صنعت که تامین انرژی است برطرف شود و مانند سال گذشته دیگر شاهد مشکل برق در تابستان و مشکل گاز در زمستان نباشیم.

    معاون قضایی دادستان کل کشور ضمن تاکید بر این موضوع که صنعت فولاد کشور از حمایت همه جانبه قوه قضاییه برخوردار خواهد بود، گفت:

    در بازدیدهایی که از بخش های فولادی داشته ام، همیشه خود به عنوان حامی آنها معرفی کرده ام ولی در مرحله اول، اعضاء زنجیره فولاد  باید به یک اتفاق نظر برسند و یک صدا و همراه با یکدیگر به دنبال راه حل و تعامل با دولت و وزارت صمت باشند.

    وی پیرو این موضوع افزود: متاسفانه از آنجایی که بخش های مختلف زنجیره فولاد با یکدیگر همسو نیستند، بواسطه هر بخشنامه و بیانیه، اختلافات بین اعضا افزایش می یابد و کمک ها و حمایت های ما تا زمانی که اتفاق نظر بین اعضای زنجیره وجود نداشته باشد، چاره ساز نخواهد بود.

    وی در ادامه گفت: دستگاه قضایی در رابطه با تخلف در بخش فولاد بسیار سختگیر است و در صورتی که وزارت صمت و سازمان تعزیرات حکومتی گزارشی در این رابطه به ما ارسال کنند، به صورت جدی پیگیر آن خواهیم بود.

    عمرانی در رابطه با برگزاری جلسات تنظیم بازار گفت: طی جلسات تنظیم بازار مواردی مانند قیمت محصولات فولادی، صادرات، واردات و تولید صنعت فولاد مورد بحث قرار می گیرند و سعی ما بر آن است که در این جلسات با عنوان کردن مشکلات موجود، بهترین راه حل را پیدا کنیم تا زنجیره فولاد روز به روز شرایط بهتری را در بخش تولید تجربه کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.