پ
پ

پس از سال‌ها کسب تجربه از فعالیت در بازار آهن و فولاد دریافتیم که وجود یک رسانه خبری که به صورت واحد، همه‌جانبه و تخصصی به حوزه اخبار بازار فولاد و آهن ایران و جهان بپردازد، بسیار خالیست. بر همین اساس، همت گماردیم تا با پایه‌گذاری یک رسانه خبری مختص پوشش اخبار بازار آهن و فولاد به بهترین شکل در جهت اطلاع‌رسانی همه روزه به مخاطب گام برداریم.

پایگاه خبری پولادنیوز در سال 1400 فعالیت خود را به صورت رسمی در حوزه تحلیل، بررسی و انتشار کلیه اخبار بازار فولاد ایران و جهان آغاز کرد. این رسانه همواره در چهارچوب قانون و تنها در جهت اطلاع‌رسانی حوادث و وقایع اخبار بازار آهن و فولاد خدمت می‌کند. رسالت رسانه خبری پولادنیوز انعکاس واقعی و صداقت در محتوای اخبار، دقت و سرعت در انتشار اخبار، بازتاب اخبار بی‌طرفانه و به دور از هر گونه جهت‌گیری سیاسی، پرهیز از گزافه‌گویی، افراط و تفریط در محتوای خبر می‌باشد.

چشم‌انداز و هدف پایگاه خبری پولادنیوز پوشش همه‌جانبه کلیه اخبار بازار فولاد ایران و جهان به صورت لحظه به لحظه به مخاطبان عزیز می‌باشد. امید داریم تا با عنایت خداوند، حمایت و لطف همه شما عزیزان به این هدف والا دست یابیم. ما را در این امر یاری کنید و جهت همکاری و همیاری برای انتشار به روزترین‌ اخبار بازار فولاد ایران و جهان با ما در ارتباط باشید. پولادنیوز از کلیه علاقه‌مندان به حوزه خبرنگاری، تولید محتوای خبری به صورت متن، تصویر و ویدئو دعوت به همکاری می‌نماید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.