پ
پ

رسانه خبری پولادنیوز یکی از برترین پایگاه‌های خبری در حوزه اخبار بازار آهن و صنعت فولاد می‌باشد. این رسانه تاکنون با بسیاری از بنگاه‌های فروش آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی همکاری داشته و از سابقه‌ای درخشان در این حوزه برخوردار است.

به دلیل کاربرد و اهمیت ویژه آهن و فولاد در بسیاری از صنایع مهم و حیاتی کشور، طیف بسیاری از مخاطبان اخبار این صنعت اعم از فعالان اقتصادی، مسئولان و سیاست‌گذاران، مدیران شرکتی، کارخانه‌دارها، مدیر بنگاه‌ها و اشخاص حقیقی و همچنین خانوارها و سایر افراد جامعه توسط این رسانه جذب شده‌اند.

بر همین اساس و به دلیل مخاطبان زیاد این حوزه، سال‌هاست که رسانه خبری پولادنیوز در تلاش است تا باکیفیت‌ترین و صحیح‌ترین اخبار را به مخاطبان عزیز خود ارائه دهد. علاوه بر این، طیف بسیار وسیع مخاطبان این حوزه سبب شده تا پولادنیوز از طریق بسترهای آنلاین اعم از وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خود اخبار و اطلاعات زیادی را منتشر و به گوش مخاطبان خود برساند.

محبوبیت رسانه خبری پولادنیوز سبب شده تا اطلاعات و اخبار منتشر شده توسط این رسانه در فضای آنلاین بازنشر شود که همین عامل سبب دیده شدن بیشتر مطالب و نفوذ قابل توجه آن شده است.

با توجه به این موضوع و قدرت نفوذ این رسانه در بستر آنلاین، تیم تخصصی خبری رسانه پولادنیوز مصمم شد تا با ارائه پلن‌های تبلیغاتی، جهت دیده شدن و رشد فروش کسب و کارهای مختلف و مرتبط گامی موثر بردارد و به حمایت از آنان بپاخیزد.

شرایط عمومی درج آگهی تبلیغاتی در وبسایت رسانه خبری پولادنیوز

  • آگهی‌هایی که منجر به نقض هر گونه قوانین داخلی کشور هستند، منتشر نمی‌شوند.
  • تبلیغاتی که در حوزه پزشکی و کالاهای بهداشتی می‌باشند نیازمند ارائه مجوز تبلیغ از نظام پزشکی می‌باشند.
  •  بنرهایی که به صورت چشمک‌زن طراحی شده‌اند یا حجم بالایی دارند، پذیرفته نخواهند شد و همچنین تغییر فریم گیف‌های متحرک باید حداقل 4 ثانیه باشد.
  • کیفیت گرافیکی بنرهای طراحی شده باید به تایید بخش واحد تبلیغات سایت برسد.
  • تخفیف فقط در موارد خاص مثل سفارش آگهی به مدت سه ماه و بیشتر و یا درخواست آگهی رپورتاژ با تعداد زیاد ممکن می‌باشد.

طرح‌های تبلیغاتی در رسانه خبری پولادنیوز

شما عزیزان می‌توانید برای سفارش کلیه طرح‌های تبلیغاتی موجود اعم از بنر تبلیغاتی و ریپورتاژ آگهی در وبسایت پولادنیوز یا استوری و پست تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی این رسانه از طریق ارسال پیام در اینستاگرام pooladnews@ و یا حساب تلگرام pooladnews_ads@ با ما در ارتباط باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.