وزارت صمت آماده برای حل مشکلات اخذ عوارض
  • 5 اردیبهشت 1401 ساعت: 13:25
  • شناسه : 10296
    بازدید 80
    0

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، امیر صباغ مدیراقتصادی وتوسعه سرمایه گذاری ایمیدرو اظهار داشت: در این مدت گزارشاتی مبنی بر عدم آمادگی نظام بانکی کشور برای اخذ عوارض صادراتی منتشر شده است اما باید توجه داشت، پیش از این مصوبه جدید هم برخی تولیدکنندگان بودند که عوارض صادراتی می‌پرداختند. وی در ادامه گفت: بر اساس آخرین […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، امیر صباغ مدیراقتصادی وتوسعه سرمایه گذاری ایمیدرو اظهار داشت:

    در این مدت گزارشاتی مبنی بر عدم آمادگی نظام بانکی کشور برای اخذ عوارض صادراتی منتشر شده است اما باید توجه داشت، پیش از این مصوبه جدید هم برخی تولیدکنندگان بودند که عوارض صادراتی می‌پرداختند.

    وی در ادامه گفت: بر اساس آخرین مصوبه دولت مبنی بر اعمال عوارض صادراتی برای تمام محصولات فولادی، در صورت وجود مشکلات زیرساختی بانکی به منظور انجام مبادلات صادراتی، بهتر است هریک از واحدهای تولیدکننده فولادی به وزارت صمت یا ستاد تنظیم بازار مراجعه کنند.

    صباغ تصریح کرد: در صورت بروز مشکل در زیرساخت‌های بانکی برای مبادلات صادراتی، ستاد تنظیم بازار جایی است که فولادسازان برای رفع این مشکل باید به آن مراجعه کنند.

    در صورت تداوم این مشکلات، بهتر است با مراجعه به وزارت صمت و تشریح و تبیین این مشکلات، این وزارت را مطلع کنند تا در صورت لزوم شیوه پرداخت عوارض اصلاح شود.

    مدیراقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو در انتها گفت:

    بهتر است که هر یک از واحدهای تولیدکننده فولادی درصورت مواجه با مشکلات زیر ساختی بانکی، در مرحله اول به انجمن فولادسازان مراجعه کنند و این انجمن را از وجود چنین مشکلاتی آگاه کنند، و در نهایت با مراجعه به وزارت صمت، مشکلات پیش رو را حل  و فصل کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.