جبران ضرر نیپون استیل با فروش لوله های فولادی
  • 10 خرداد 1401 ساعت: 14:24
  • شناسه : 10869
    بازدید 94
    0

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، شرکت ژاپنی نیپون استیل که فولادساز شماره ۵ جهان نیز به حساب می آید، پیشبینی کرده است که امسال با فروش لوله های بدون درز خود می تواند ضرر سال گذشته را جبران کند. زیرا در حال حاضر فعالیت حفاری گاز به منظور پاسخگویی به تقاضای بیشتر برای سوخت غیرروسی […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، شرکت ژاپنی نیپون استیل که فولادساز شماره ۵ جهان نیز به حساب می آید، پیشبینی کرده است که امسال با فروش لوله های بدون درز خود می تواند ضرر سال گذشته را جبران کند.

    زیرا در حال حاضر فعالیت حفاری گاز به منظور پاسخگویی به تقاضای بیشتر برای سوخت غیرروسی در حال افزایش است.

    پیرو این موضوع، تاکاهیرو موری، معاون اجرایی نیپون اظهار داشت:

    افزایش تقاضا برای گازغیرروسی باعث شده است تا درخواست ها برای  لوله‌های بدون درز افزایش چشمگیری داشته باشد زیرا  نیپون استیل یکی از برترین تولیدکنندگان لوله‌های بدون درز پیشرفته در جهان به حساب می آید و از این لوله‌ها به منظور حفاری نفت و گاز استفاده می‌شود.

    تجارت این محصول در سال های گذشته به دلایلی بسیار کمرنگ شده بود اما افزایش اخیر تقاضا و قیمت گاز، به دنبال تهاجم روسیه به اوکراین، باعث تحریک سرمایه‌گذاری در تولید نفت شده است.

    نیپون استیل سود خالص ۶۳۷ میلیارد ین معادل ۵ میلیارد دلار را برای سال منتهی به ۳۱ مارس گزارش کرده است که این مقدار بالاترین میزان از زمان تصاحب صنایع فلزی سومیتومو در سال ۲۰۱۲ به حساب می آید.

    موری بزرگترین ریسک برای نیپون استیل را این موضوع دانست که قیمت مواد خام در حالی که بازار فولاد راکد است، همچنان روند افزایشی داشته باشند.

    وی خاطرنشان کرد که کارخانه‌های فولاد چین با قیمت‌های فعلی برای فولاد سودآور نیستند اگر چه با این حال، او انتظار داشت که بازار فولاد بهبود یابد.
    موری گفت: تقاضای جهانی فولاد در سال ۲۰۲۲ احتمالاً نسبت به سال گذشته ثابت خواهد ماند، اما ما بدبین نیستیم زیرا چشم‌انداز رشد را در میدان‌های اصلی جنگ خود مانند هند و ایالات متحده می‌بینیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.