اهمیت وجود توازن در زنجیره فولاد
  • 25 خرداد 1401 ساعت: 13:12
  • شناسه : 11108
    بازدید 84
    0

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، جلسه هم‌اندیشی رسته ذوب القایی انجمن فولاد ر تاریخ سه شنبه 24 خرداد برگزار شد. جهاندار شکری عضو هیئت مدیره انجمن فولاد در رابطه با موضوعات مورد بحث در این جلسه گفت: به منظور پیگیری و رفع مشکلات کارخانجات ذوب القایی کشور، یک کارگروه تخصصی متشکل از ۹ نفر از […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، جلسه هم‌اندیشی رسته ذوب القایی انجمن فولاد ر تاریخ سه شنبه 24 خرداد برگزار شد. جهاندار شکری عضو هیئت مدیره انجمن فولاد در رابطه با موضوعات مورد بحث در این جلسه گفت:

    به منظور پیگیری و رفع مشکلات کارخانجات ذوب القایی کشور، یک کارگروه تخصصی متشکل از ۹ نفر از مدیران واحدهای ذوب القایی ایجاد شد که هرکدام از این 9 نفر از مناطق مختلف کشور هستند و این افراد موظف اند مسائل و مشکلات کارخانجات ذوب القایی را به‌صورت تخصصی و دقیق بررسی کنند.

    شکری در ادامه افزود: مهندس امیری مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت که در این جلسه حضور داشت، تاکید بر ایجاد توازن قیمتی در زنجیره فولاد از مسیر بورس کالا داشت. مهندس امیری همچنین تأکید کرد که انجمن فولاد از این پس در جلسات کارگروه مدیریت بازارِ وزارت صمت حضور مستمر خواهد داشت.

    جهاندار شکری خاطرنشان کرد: در این جلسه مدیران واحدهای ذوب القایی از نگاه متوازن به تمام حلقه‌های زنجیره فولاد به عنوان امری مهم یاد کردند.

    توسعه پایدار زنجیره فولاد و تداوم تولید در صورتی امکان پذیر است که سود متوازن و منصفانه برای تمامی حلقه‌های زنجیره فولاد برقرار باشد.

    تمامی شرکت‌ها بر سر این موضوع اتفاق نظر داشتند که با اتحاد و همبستگی تمام حلقه‌های زنجیره فولاد می توان مشکلات و مسائل را برطرف کرد و کلید رفع موانع تولید، همدلی و همبستگی تمام رسته‌های زنجیره فولاد است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.