وضعیت نرخ مقاطع فولادی در بازار جهانی
  • 9 تیر 1401 ساعت: 13:53
  • شناسه : 11360
    بازدید 94
    0

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، و با توجه به اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، شاهد افزایش 6 دلاری نرخ میلگرد به ازای هر تن در معاملات این محصول بودیم و با این افزایش، قیمت میلگرد به ۶۴۸٫۵ دلار به ازای هر تن رسید. قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد با افزایش ۳ دلاری، روی […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، و با توجه به اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، شاهد افزایش 6 دلاری نرخ میلگرد به ازای هر تن در معاملات این محصول بودیم و با این افزایش، قیمت میلگرد به ۶۴۸٫۵ دلار به ازای هر تن رسید.

    قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد با افزایش ۳ دلاری، روی قیمت ۶۹۲٫۵ دلار در هر تن منعقد شد.

    هر تن قراضه برای تحویل روز قیمت ثابتی داشت و 360 دلار به ازای هر تن معامله شد اما قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با 50 سنت کاهش انجام شد.

    آمار بورس فلزات اروپا نشان می دهد که در آمریکا، قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم به قیمت یک‌‌ هزار و ۹۷ دلار و ۵۰ سنت منعقد شدند که شاهد ثبات قیمت در این بخش بودیم.

    در چین نیز قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم به قیمت ۶۸۹ دلار و ۵۰ سنت در هر تن معامله شد که با توجه به این رقم، کاهش ۲ دلار و ۵۰ سنتی را این محصول تجربه کرد.

    بر اساس معاملات بورس فلزات بندر شانگهای، بخش اعظمی از مقاطع فولادی در این بازار با کاهش قیمت همراه بوده است و تنها محصولی که در این بازار روند صعودی داشت فولاد ضدزنگ بوده است.

    نرخ میلگرد در این بازار با کاهش ۸ یوآنی به قیمت ۴ هزار و ۳۴۱ یوآن به ازای هر تن معامله شد.

    فولاد ضد زنگ در این بازار با افزایش ۱۴۰ یوآنی، به نرخ ۱۵ هزار و ۹۶۷ یوآن به فروش رفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.