بورس کالا مقصر بخشی از فساد در فولاد است
  • 19 مهر 1401 ساعت: 11:36
  • شناسه : 12099
    بازدید 451
    8
    بورس کالا و فساد

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، محمدرضا ترابی یکی از کارشناسان بازار سرمایه بیان کرد که بخشی از فساد فولاد مربوط به بورس کالاست. در شرایط کنونی، تفحص از بورس کالا بعید به نظر می‌رسد، چرا که در واقعیت بخش اعظمی تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در بورس کالا اتفاق افتاده بود. به گونه‌ای […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، محمدرضا ترابی یکی از کارشناسان بازار سرمایه بیان کرد که بخشی از فساد فولاد مربوط به بورس کالاست.

    در شرایط کنونی، تفحص از بورس کالا بعید به نظر می‌رسد، چرا که در واقعیت بخش اعظمی تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در بورس کالا اتفاق افتاده بود. به گونه‌ای که برخی با استفاده از قیمت‌های کارخانه، محصولات را در بازار آزاد فروختند. بنابراین با این شرایط به نظر نمی‌رسد کشور تمایلی به بازشدن پرونده جدید داشته باشد.

    در صورتی که ریسک سیستماتیک کمتر شود، می‌توان انتظار داشت روند متعادل‌تری در بورس رخ دهد؛ اما نمی‌توان به تزریق جریان پول امیدوار شد. چرا که باید دید دولت برای آینده اقتصاد به خصوص در این بخش، چگونه برنامه ریزی خواهد کرد. البته ناگفته نماند که کشور در حال حاضر وضعیت مبهمی را در حوزه برجام و روابط با سایر کشورها تجربه می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.