سازمان بورس؛ حامی سهامداران فولادی در مقابل بخشنامه‌های دولتی
  • 9 مرداد 1402 ساعت: 12:04
  • شناسه : 12620
    بازدید 168
    7
    حمایت سازمان بورس از صنایع فولادی در جلسه رئیس سازمان بورس، تولیدکنندگان بزرگ فولاد و برخی از اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد؛ علاوه بر هم‌اندیشی، همدلی و عزم مدیران فولادی برای حمایت از حقوق سهامداران، رئیس سازمان بورس بر تعامل همه‌جانبه با بازار سرمایه تأکید کرد و مقرر شد تا بهترین تصمیمات در این حوزه از طریق رئیس سازمان بورس به دولت منتقل شود.
    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش خبرگزاری پولادنیوز، تعدادی از فولادسازان بزرگ کشور و برخی از اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد روز گذشته با “مجید عشقی” رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار دیدار کردند.

    موضوع این جلسه، مقررات و بخشنامه‌های اخیر تأثیرگذار بر شرکت‌های فولادی و پیامدهای آن بر بازار سرمایه بود. در این جلسه، هم‌اندیشی علاوه بر همدلی و عزم مدیران فولادی برای حمایت از حقوق سهامداران، رئیس سازمان بورس بر تعامل همه‌جانبه با بازار سرمایه تأکید کرد و مقرر شد تا بهترین تصمیمات در این حوزه از طریق رئیس سازمان بورس به دولت منتقل شود.

    در این جلسه؛ مدیران شرکت‌های فولاد خوزستان (#فخوز)، ذوب آهن اصفهان (#ذوب)، فولاد کاوه جنوب (#کاوه) و صبا فولاد خلیج فارس (#فصبا) حضور داشتند.

    یکی از اعضای حاضر در جلسه عنوان کرد که کمک سازمان بورس به بخشنامه‌های دولتی مثل موضوع خوراک، عوارض صادرات و مشکلاتی که صنایع بورسی را تحت فشار قرار می‌دهند، از جمله موراد مطرح شده در این نشست بود و نشان داد که سازمان بورس، مدافع سهامداران است و تلاش می‌کند دولت را اقناع کند تا فشار کمتری به سهامداران وارد شود.

    صنایع بزرگ فولادی در ادوار گذشته به طور مداوم با روسای سازمان بورس جلساتی را داشتند و گاهی نکات و مصوباتی نیز از این جلسه نگارش و اجرا شده است که البته برخی از آن‌ها نیز بدون اقدام مانده است که نمونه آن، تشکیل میز صنعتی و معدنی در سازمان بورس برای بررسی فرآیندها و بروکراسی‌های صنعتی بود که در سال 1399 مطرح شد اما به نتیجه نرسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.