اوضاع پر التهاب بازار آهن و فولاد
  • 21 تیر 1400 ساعت: 23:07
  • شناسه : 2328
    بازدید 138
    2
    التهاب قیمت‌ها در بازار فولاد

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، رئیس اتحادیه آهن فروشان زاهدان در طی گفت و گویی بیان کرد که با توجه به قطع برق و از طرف دیگر افت میزان عرضه محصولات فولادی در بازار آهن، لازم است که بازرسی درستی در این صنعت انجام گردد. وی دلیل این امر را اینگونه اظهار کرد که […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، رئیس اتحادیه آهن فروشان زاهدان در طی گفت و گویی بیان کرد که با توجه به قطع برق و از طرف دیگر افت میزان عرضه محصولات فولادی در بازار آهن، لازم است که بازرسی درستی در این صنعت انجام گردد.

    وی دلیل این امر را اینگونه اظهار کرد که در صورتی که همین روال ادامه یابد، عرضه‌ها به صورت قطره چکانی در بازار انجام خواهد شد. این مسئله نیز باعث رشد قیمت بیشتر محصولات فولادی در حدود سی درصد در بازار شود و وضعیت بر روی همین قیمت‌ها تثبیت شود.

    مهدی کریمیان در ادامه بیان کرد: “همیشه در بحث فولاد زیاده خواهان و واسطه‌ها در این زنجیره به دنبال کسب منفعت و سود بیشتر بوده‌اند. لازم به ذکر است که همیشه هم این افزایش قیمت‌ها رویت شده، اما آنچه که مهم است این است که  کنترلی خردمندانه در این بازار لازم و ضروری است. متاسفانه اخبار و اتفاقات هیجانی، شوک اقتصادی  وسیعی را بر بازار فولاد افکنده است. گویا این بازار نسبت به سایر بازارها ملتهب‌تر شده و از تورم نیز پیشی گرفته است.”

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.