قطع برق مشکلی جدی در صنعت فولاد
  • 2 مرداد 1400 ساعت: 23:35
  • شناسه : 2602
    بازدید 180
    18
    اختلال در صنعت فولاد با قطع برق

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، امین ابراهیمی کارشناس صنعت فولاد بیان کرد: عدم تامین برق فولادسازان چالشی است که سالهاست با آن مواجه هستیم. در سال‌های پیشین نیز فولادسازان با قطعی برق مواجه بوده‌اند، اما امسال به شکل قابل توجهی این قطعی برق افزایش یافت. البته قطعی برق واحدهای فولادی عموما در زمستان رخ میداد که […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، امین ابراهیمی کارشناس صنعت فولاد بیان کرد: عدم تامین برق فولادسازان چالشی است که سالهاست با آن مواجه هستیم. در سال‌های پیشین نیز فولادسازان با قطعی برق مواجه بوده‌اند، اما امسال به شکل قابل توجهی این قطعی برق افزایش یافت. البته قطعی برق واحدهای فولادی عموما در زمستان رخ میداد که در واقع این مسئله به دلیل افزایش مصرف گاز در کشور است و عدم تامین گاز مورد نیاز نیروگاه ها به وجود آمد. امسال از اردیبهشت ماه رویه قطعی برق تغییر کرد و بنگاه‌های تولیدی با مسئله تامین برق مورد نیاز خود مواجه شدند.

    شرکت فولاد خوزستان میزان مصرفی ۶۵۰ مگاوات مصرف برق دارد، اما در اردیبهشت ماه به این شرکت ابلاغ شد که فقط از ۸۰ الی ۹۰ رصد این میزان را مصرف نمایند. پس از آن دوباره همین میزان را به ۵۰ درصد کاهش دادند. متاسفانه این میزان مصرفی برق را نیز پس از مدتی به ۴۰ درصد و پس از آن به حدود ۱۵ درصد دیماند اختصاص دادند که متاسفانه این میزان فقط صرف روشن نگه داشتن بخشی از تجهیزات و دستگاه ها می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.