تحلیل و بررسی مشکلات صنعت فولاد ایران
  • 10 مرداد 1400 ساعت: 23:16
  • شناسه : 2805
    بازدید 199
    3
    صنعت فولاد ایران و مشکلات آن

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران، مصطفی عبداللهی بیان کرد که طی برگزاری جلساتی در وزارت صمت در مورد تسهیل صادرات، پیشنهاداتی از سوی انجمن نوردکاران فولادی ایران ارائه شده است. در مورد از جمله این پیشنهادات می‌توان به قیمت‌های صادراتی چهار شرکت روهینا، فولاد کویر، فولاد خراسان و […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران، مصطفی عبداللهی بیان کرد که طی برگزاری جلساتی در وزارت صمت در مورد تسهیل صادرات، پیشنهاداتی از سوی انجمن نوردکاران فولادی ایران ارائه شده است. در مورد از جمله این پیشنهادات می‌توان به قیمت‌های صادراتی چهار شرکت روهینا، فولاد کویر، فولاد خراسان و ذوب آهن که مبنای قیمت‌گذاری محصولات صادراتی شرکت‌های تولیدکننده مقاطع می‌باشد اشاره کرد.

    این پیشنهاد مورد تایید وزارت صمت قرار گرفت و نامه‌های اداری مربوطه نیز صادر گشت. اما متاسفانه یک ماه زمانبر بوده، چرا که در کشور ما غالبا بروکراسی اداری مدت زمان زیادی طول می‌کشد. حال آنکه این نامه در حال جابجایی از گمرک و وزارتخانه و سازمان بورس می‌باشد و این تاخیر به ضرر تولیدکنندگان خواهد بود.

    در پی آخرین خبر مشخص است که نامه مذبور در دست اداره گمرک می‌باشد و مقرر شده که قیمت‌ها استخراج و در سایت وزارتخانه بارگذاری شود، حال آنکه این پروسه آنقدر زمانبر شد که شرکت‌ها هم اکنون جریمه می‌شوند. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.