ثبات بازار آهن متاثر از عرضه شمش در بورس
  • 3 شهریور 1400 ساعت: 23:17
  • شناسه : 3403
    بازدید 130
    4
    عرضه شمش در بورس و ثبات بازار آهن

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در روز گذشته در حالیکه نرخ ارز همچنان صعودی بود، و با قیمت ۲۷ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می‌شد بازار آهن از ثبات نسبی قیمت ها رونمایی کرد. شایان ذکر است بیشترین تاثیر را در بازار آهن روز گذشته عرضه شمش در بورس کالا داشت، شاید اولین چیزی که به ذهن برسد این است […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در روز گذشته در حالیکه نرخ ارز همچنان صعودی بود، و با قیمت ۲۷ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می‌شد بازار آهن از ثبات نسبی قیمت ها رونمایی کرد.

    شایان ذکر است بیشترین تاثیر را در بازار آهن روز گذشته عرضه شمش در بورس کالا داشت، شاید اولین چیزی که به ذهن برسد این است که در روز گذشته با رقابت بعضا ۱۰ درصدی قیمت شمش رشد زیادی داشته اما آنچه که قابل توجه است این است که برای نوردکاری که سابق بر این ناچار بود شمش القایی را با کیفیت پایین از بازار آزاد با قیمتی بالا تهیه کند، در این لحظه و حتی با رشد ۱۰ درصدی قیمت شمش در بورس، بازهم خرید شمش از بورس برایشان به معنایی کاهش هزینه های تولید است. 

    از سوی دیگر اقدام خردمندانه وزارت صمت در ممنوع کردن صادرات برخی از تولیدکنندگان فولادی که کف عرضه محصولات در بورس را رعایت نکرده بودند نوید بخش افزایش عرضه ها در بورس کالا بود و این موضوع تا حد زیادی بر آرامش بازار آهن موثر بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.