کارخانه سازی ژاپن در هند
  • 10 آذر 1400 ساعت: 20:42
  • شناسه : 6326
    بازدید 137
    2
    ژاپن در هند کارخانه فولادسازی می سازد

    بر اساس گزارش واحد خبر رسانه پولادنیوز، یکی از شرکت های ژاپن به نام شرکت نیپتون استیل ژاپن در حال برنامه ریزی برای راه اندازی دومین کارخانه فولادسازی در هند می باشد. این شرکت در حال سرمایه گذاری مشترک با شرکت هندی آرسلورمیتال است، زیرا شرکت نیپتون در نظر دارد سهم بیشتری از بازار هند […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش واحد خبر رسانه پولادنیوز، یکی از شرکت های ژاپن به نام شرکت نیپتون استیل ژاپن در حال برنامه ریزی برای راه اندازی دومین کارخانه فولادسازی در هند می باشد. این شرکت در حال سرمایه گذاری مشترک با شرکت هندی آرسلورمیتال است، زیرا شرکت نیپتون در نظر دارد سهم بیشتری از بازار هند را به دست آورد.

    نیپتون استیل اعلام کرد که پاندمی کووید 19 روند تولید داخلی و مصرف محلی را سرعت بخشیده و در نهایت به تولید داخلی کمک کرده است.

    وی در ادامه افزود که در این محیط، تمرکز اصلی ما بر تجارت یکپارچه فولادسازی خواهد بود که به ما امکان می‌دهد کل تقاضای محلی را به عنوان یک بازار بالقوه جذب کنیم.

    نیپون استیل علاوه بر این در حال بررسی خرید یا مشارکت سهام در یک کارخانه فولاد یکپارچه در جنوب شرقی آسیا است.

    این شرکت در آینده نه چندان دور قصد دارد تولید فولاد خام خود را در سطح جهان به ۱۰۰ میلیون تن در سال افزایش دهد. انتظار می‌رود تقاضای جهانی فولاد به ویژه در آسیا با فشار برای انتشار کمتر کربن برای افزایش هر چه بیشتر تقاضا برای فولاد با عیار بالا رشد کند.

    در حال حاضر، ظرفیت سرمایه‌گذاری مشترک نیپون و آرسلورمیتال حدود ۷٫۶ میلیون تن در سال است و برنامه‌هایی برای افزایش ظرفیت به ۱۴ میلیون تن در سال در میان‌مدت دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.