نقش فولاد سنگان در کیفیت محصولات شرکت فولاد مبارکه
  • 25 دی 1400 ساعت: 13:12
  • شناسه : 7945
    بازدید 142
    2

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان، در روز 23 دی مصادف با سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه گفت: امروزه در دنیا میزان اهمیت صنعت فولاد بر کسی پوشیده نیست و از صنایع بزرگی همچون هوا و فضا، هواپیما سازی، خودرو، نظامی تا صنایع کوچک همه وابسته به فولاد هستند. وی ضمن […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    به گزارش رسانه خبری پولادنیوز، علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان، در روز 23 دی مصادف با سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه گفت:

    امروزه در دنیا میزان اهمیت صنعت فولاد بر کسی پوشیده نیست و از صنایع بزرگی همچون هوا و فضا، هواپیما سازی، خودرو، نظامی تا صنایع کوچک همه وابسته به فولاد هستند.

    وی ضمن اشاره به جایگاه صنعت فولاد ایران در جهان و فولاد مبارکه در خاورمیانه، افزود: صنعت فولاد در چند سال گذشته باعث رشد و پیشرفت صنعت و اقتصاد بسیاری از کشورها شده است.

    فولاد مبارکه با شعار “از سنگ تا رنگ” که نشان دهنده زنجیره کاملی از تولید و نیروی انسانی توانمند است، توانسته خود را به عنوان یک قطب صنعتی ممتاز در کشور معرفی کند.

    مدیرعامل فولاد سنگان در ادامه گفت: از آنجایی که فولاد سنگان در ابتدای زنجیره تولید شرکت فولاد مبارکه قرار دارد، کیفیت این شرکت رابطه مستقیمی با میزان تولید فولاد مبارکه دارد و شرکت فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت مادر، با سرمایه گذاری در منطقه سنگان و تاسیس فولاد سنگان، توانست در توسعه، اشتغالزایی و ارتقای کیفی سطح زندگی شهروندان این منطقه نقش مهمی را ایفا کند.

    امرایی افزود: با حمایت های فولاد مبارکه و تلاش های فولاد سنگان توانستیم در بخش های مختلفی اعم از زیرساختی، تولیدی، اشتغال‌زایی، آموزش، بهداشت و درمان، ورزش، فرهنگی و اجتماعی و … سرمایه گذاری هایی انجام دهیم که در اکثر آنها به مرحله بهره برداری رسیده ایم.

    شرکت‌های گروه فولاد مبارکه رابطه ای منعطف و منسجمی با شرکت فولاد مبارکه دارند که این امر بستری را فراهم کرده که علاوه بر افزایش قدرت تصمیم گیری این شرکت ها، شاهد کاهش بازه تصمیم تا تولید باشیم.

    مدیرعامل فولاد سنگان در انتها افزود: مجموعه فولاد سنگان به عنوان عضو هلدینگ مبارکه، با نظام سازمانی قوی و منسجم توانسته است نام این شرکت را در منطقه ماندگار کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.