التهابات بازار آهن فروکش کرد!
  • 1 مهر 1400 ساعت: 17:48
  • شناسه : 4123
    بازدید 765
    8
    کاهش التهابات بازار آهن و فولاد

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، شواهد موجود در بازار در روز گذشته حاکی از آن است که نرخ نوسانات ارز روندی صعودی را در پی داشته است. دیروز که نرخ دلار از کانال ۲۷ هزار تومان اندکی پیش تر رفت و روی قیمت ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان معامله شد، بازار آهن تقریبا به آرامش رسیده […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، شواهد موجود در بازار در روز گذشته حاکی از آن است که نرخ نوسانات ارز روندی صعودی را در پی داشته است. دیروز که نرخ دلار از کانال ۲۷ هزار تومان اندکی پیش تر رفت و روی قیمت ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان معامله شد، بازار آهن تقریبا به آرامش رسیده بود و قیمت ها ثابت همراه با کاهش اندکی در برخی مبادی فروش میلگرد اعلام شد.

    برخی از مبادی فروش چشم انتظارند که با کاهش میزان نوسانات بازار بخشی از یخ زدگی بازار و اصطلاحا خواب عمیق بازار برطرف شود و سازوکار فروش بهبود یابد. البته تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده و همچنین میزان بودجه عمرانی در ۵ ماه اولیه سال جاری نشان دهنده ادامه رکود بازار خواهد بود.

    نقطه مبهمی که وجود دارد، سخنرانی ریاست جمهوری ایران در سازمان ملل تغییر محسوسی بر بازارها نداشته و اثری منفی یا مثبت در این زمینه رویت نشد، فضای فعلی بیانگر ابهامات نسبت به آینده مذاکرات وین است. به طور کلی با توجه به روند قیمت های جهانی و همچنین تولیدات چین و از سوی دیگر بازگشت قیمت سنگ آهن در معاملات آتی بورس سنگاپور به محدوده ۱۰۰ دلار و همچنین نوسانات ارز در کانال ۲۷ هزار تومان می توان پیش بینی کرد که قوی ترین سناریو برای بازار ادامه ثبات قیمت هاست. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.