عرضه ویژه ورق گرم در بازار بورس
  • 6 خرداد 1400 ساعت: 19:44
  • شناسه : 1043
    بازدید 123
    5
    عرضه ورق در بورس

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، با اینکه در روز گذشته نرخ دلار نسبت به روزهای قبل به میزان 330 تومان افزایش داشت، قیمت‌ها در بازار آهن با ثبات همراه بود. بخشی از مقاطع طویل فولادی بدون مشتری بود و از محصولات در بورس کالا به خوبی استقبال نشد. رقابت در بازار بسیار ضعیف بود. […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، با اینکه در روز گذشته نرخ دلار نسبت به روزهای قبل به میزان 330 تومان افزایش داشت، قیمت‌ها در بازار آهن با ثبات همراه بود. بخشی از مقاطع طویل فولادی بدون مشتری بود و از محصولات در بورس کالا به خوبی استقبال نشد.

    رقابت در بازار بسیار ضعیف بود. این مسئله نشان از آن دارد که خریداران با قیمت‌های فعلی تمایلی به انجام معاملات نداشتند و انتظار کاهش قیمت‌ها را می‌کشیدند. روز گذشته و رقابت 0.3 درصدی این موضوع را تصدیق می‌کند.

    علاوه بر این، براساس اطلاعیه عرضه بورس کالا، شنبه ۸ خرداد ماه روی تابلو معاملات صنعتی شاهد عرضه ۸۷ هزار و ۴۱۸ تن انواع محصولات فولادی از جمله شمش‌های آلیاژی، انواع تیرآهن، انواع میلگرد ساده صنعتی به همراه ورق سرد ویژه لوازم خانگی فولاد مبارکه و ورق گالوانیزه کارخانه ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، خواهیم بود.

    در مورد عرضه اختصاصی ورق گرم در بورس کالا نیز نوید ایزدپناه عضو هیئت مدیره شرکت صنایع هفت الماس بیان کرد: “خوشبختانه با پیگیری‌ های صورت گرفته توسط تولیدکنندگان و انجمن فولاد، وزارت صمت با عرضه اختصاصی ورق گرم توسط شرکت فولاد مبارکه برای تولیدکنندگان بزرگ ورق سرد موافقت کرده است و از ماه جاری  شاهد عرضه اختصاصی ورق گرم خواهیم بود.”

    وی در ادامه اشاره کرد که با عرضه اختصاصی ورق گرم فولاد مبارکه برای تولیدکنندگان ورق سرد، این تولیدکنندگان و همچنین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه، عرضه خود در بورس کالا را افزایش خواهند داد و شاهد شکل‌ گیری قیمت‌های تعادلی و ثبات در بازار ورق سرد و گالوانیزه خواهیم بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.