بازار آهن و فولاد بی اعتنا به نوسانات نرخ ارز
  • 6 تیر 1400 ساعت: 22:36
  • شناسه : 1929
    بازدید 159
    6
    بی تفاوتی بازار آهن به نرخ ارز

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در اوایل هفته نرخ ارز با نوساناتی افزایشی همراه بود، به طوری که نرخ ارز با افزایشی در حدود 320 تومان به 24 هزار و 550 تومان صعود کرد. افزایش و کاهش نرخ ارز در ماه اخیر مرتبا تکرار شد و احتمال می رود که همچنان و در روزهای […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در اوایل هفته نرخ ارز با نوساناتی افزایشی همراه بود، به طوری که نرخ ارز با افزایشی در حدود 320 تومان به 24 هزار و 550 تومان صعود کرد. افزایش و کاهش نرخ ارز در ماه اخیر مرتبا تکرار شد و احتمال می رود که همچنان و در روزهای پیش رو نیز ادامه یابد.

    با وجود برگزاری انتخابات و اعلام نتایج ریاست جمهوری هم اکنون شاهد هستیم که همچنان بازار آهن منتظر تحولات ناشی از برجام و تصمیمات دولت جدید است. این در حالی است که در سال گذشته در همین مقطع زمانی بازار آهن داغ و پر رونق بوده است و امسال در سکون و رکود به خواب رفته است. نکته ای که قابل توجه و جالب است این است که این روزها واکنش بازار به نوسانات نرخ ارز کم شده است، چرا که در یک ماه گذشته نیز نوسانات دلار در محدوده ۲۳ الی ۲۴ هزار تومان بوده است.

    این ثبات و پیوستگی قیمت دلار نمی تواند اتفاقی بوده باشد، چه بسا بازارسازان با برنامه ریزی خردمندانه و آگاهانه موفق شدند نرخ ارز را به ثبات برسانند. چنانچه نرخ دلار برای مدتی صعودی باشد چند روز بعد با شیبی ملایم کاهش یافته و به جای اولیه خودت باز خواهد گشت و این چنین نوسانات مداوما تکرار خواهد شد. از سوی دیگر تحت تاثیر جو روانی منطقه و رکود بازار موثر واقع شده و باعث شده است که تفکر قالب بر اذهان عمومی مبنی بر کاهش نرخ ارز باشد. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.