قیمت آهن متاثر از ابلاغیه بورس
  • 8 تیر 1400 ساعت: 0:18
  • شناسه : 1960
    بازدید 162
    7
    تاثیر ابلاغیه بورس بر قیمت آهن

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در روز گذشته نرخ ارز با نوسانات قیمتی رو به بالا همراه بود. به طور کلی در طول هفته اخیر، نرخ ارز در بازه ۲۳ هزار و ۷۰۰ تا ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان متغیر بود.این در حالی است که این هفته نرخ ارز با رشد همراه شده و […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در روز گذشته نرخ ارز با نوسانات قیمتی رو به بالا همراه بود. به طور کلی در طول هفته اخیر، نرخ ارز در بازه ۲۳ هزار و ۷۰۰ تا ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان متغیر بود.
    این در حالی است که این هفته نرخ ارز با رشد همراه شده و در بازه ۲۴ هزار تومان تا ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان می باشد. این موضوع حاکی از آن است که نرخ دلار با رشد اندکی همراه بوده است. به طوری که در روز گذشته نرخ دلار بر روی ۲۴ هزار و ۴۳۰ تومان بود که این رقم ۱۵۰ تومان در مقایسه با روز قبل آن با کاهش همراه شده است.
    به نظر می رسد صبر خریداران برای کاهش قیمت ها در بازار آهن بر فروشندگان فشار وارد کرده که در برابر رشد قیمت مقاومت می کنند، زیرا محصولات با قیمت بالا نیز به دلیل عدم وجود تقاضا برایشان همچنان روی قیمت خود مانده اند.
    از سمت دیگر فروشندگان محصولات با قیمت پایین تر به دلیل ایجاد تعادل قیمتی در بورس ناچار به رشد قیمت هستند. علاوه بر این، انتظار برای کاهش نرخ ارز منجر به این مسئله شده که فروشندگان مداوما فروش خود را بسته و یا امروز و فردا کنند، زیرا همواره منتظر تغییراتی مثبت در بازار آهن می باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.