کاهش التهابات قیمتی با ورود نهادهای نظارتی به بازار
  • 4 مرداد 1400 ساعت: 0:18
  • شناسه : 2632
    بازدید 192
    5
    کاهش التهابات قیمتی در پی ورود نهادهای نظارتی به بازار

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، زمزمه هایی از ورود نهادهای تنظیم گر و نظارتی در بازار آهن و فولاد به گوش می رسد. این خبر باعث شد خریداران دست نگه دارند تا شاید قیمت ها با کاهش همراه شوند. این موضوع منجر شد تا اخبار مداوم بی برقی فولادسازان کمرنگ شود و به این […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، زمزمه هایی از ورود نهادهای تنظیم گر و نظارتی در بازار آهن و فولاد به گوش می رسد. این خبر باعث شد خریداران دست نگه دارند تا شاید قیمت ها با کاهش همراه شوند. این موضوع منجر شد تا اخبار مداوم بی برقی فولادسازان کمرنگ شود و به این ترتیب بازار دوباره درگیر التهاب قیمتی نشود.

    هم اکنون قیمت میلگرد فولادی در محدوده کیلویی 17 هزار تومان می باشد که این نرخ در مقایسه با اوایل سال جاری در حدود 35 درصد افزایش داشته است.

    در پی اعلام وضعیت قرمز، تمام نقاط استان تهران و البرز از ۲۹ تیرماه تا سوم مرداد ماه تعطیل شد و در پی تصمیم گیری بازارهای رسمی کشور به ویژه بورس کالا، بازار سرمایه و غیره تعطیل هستند، اما بازار آهن از این قاعده مستثناست و بازار آهن اگرچه خرید و فروش در آن جریان دارد منتها باری از انبارهای تهران ارسال نمی گردد و بار را از انبارهای شهرستان ارسال می نمایند.

    هم اکنون نرخ هر کیلوگرم میلگرد در بازار آزاد در محدوده ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان داد و ستد می شود. هر چند این نرخ با ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان که سقف قیمتی میلگرد بود فاصله دارد اما بازم هم نرخ قابل توجهی می باشد. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.