جرقه دوباره رشد قیمت محصولات فولادی
  • 12 مرداد 1400 ساعت: 0:06
  • شناسه : 2847
    بازدید 201
    5
    رشد مجدد قیمت مقاطع

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در روز گذشته نرخ ارز اندکی از کانال ۲۶ هزار تومان فاصله گرفت و با حدود ۳۰۰ تومان کاهش با نرخ ۲۵ هزار و ۴۸۰ تومان به فروش رسید که بر خلاف این روند خبرهای بازار آهن حاکی از رشد قیمت مقاطع می باشد البته این رشد با کاهش شیب مخصوصا در بخش میلگرد همراه بود. شایان […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در روز گذشته نرخ ارز اندکی از کانال ۲۶ هزار تومان فاصله گرفت و با حدود ۳۰۰ تومان کاهش با نرخ ۲۵ هزار و ۴۸۰ تومان به فروش رسید که بر خلاف این روند خبرهای بازار آهن حاکی از رشد قیمت مقاطع می باشد البته این رشد با کاهش شیب مخصوصا در بخش میلگرد همراه بود.

    شایان ذکر است که با نزدیک شدن به آخرین روزهای دولت آقای روحانی و همچنین مراسم تحلیف آیت الله رییسی، بازارها محتاطانه تر عمل می کنند حتی در معاملات بورس اوراق بهادار و بازار ارز نیز این موضوع به وضوح قابل رویت است. 

    از سوی دیگر همچنان مشکلات قطعی برق و کاهش تولید بر بازار احساس می شود همچنین شایان ذکر است انجمن فولاد نیز اعلام داشته است با ۴ هزار مگاوات برق نیز می تواند ظرفیت تولید را به ۴۰ درصد برساند اما متاسفانه توانیر نیز اعلام داشته که در حال حاضر فقط تامین نصف این عدد امکان پذیر است. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.