بازار آهن در آرامشی نسبی
  • 16 مرداد 1400 ساعت: 23:47
  • شناسه : 2918
    بازدید 170
    12
    ثبات قیمت در بازار آهن

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در روز پنج شنبه هم زمان با تحلیف ریاست جمهوری آیت الله رییسی؛ نرخ دلار تغییر چندانی نداشت و می توان گفت ثابت بود و دلار روی قیمت ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان قرار گرفت؛ در بازار آهن نیز شاهد کاهش قیمت میلگرد و تیرآهن و همچنین ثبات نسبی در بازار نبشی و ناودانی بودیم. گویا جو روانی و انتظارات از دولت […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، در روز پنج شنبه هم زمان با تحلیف ریاست جمهوری آیت الله رییسی؛ نرخ دلار تغییر چندانی نداشت و می توان گفت ثابت بود و دلار روی قیمت ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان قرار گرفت؛ در بازار آهن نیز شاهد کاهش قیمت میلگرد و تیرآهن و همچنین ثبات نسبی در بازار نبشی و ناودانی بودیم. گویا جو روانی و انتظارات از دولت سیزدهم از اولین روز کاری ایشان بر بازار غالب بوده و بازار را به سوی کاهشی شدن سوق داده است. 

    به نظر می رسد خوشبختانه با کاهش دما  و از سوی دیگر کاهش نسبی محدودیت های برق و همچنین نزدیک شدن به زمان پایان بحران های خاموشی  و همچنین نبود خریدار و مصرف کننده ی جدی در بازار فشار عرضه ها و ارائه تخفیفات پای بار و زیرفروشی منجر به کاهش قیمت ها شده است. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.