رواج کم فروشی در بازار محصولات فولادی
  • 30 اردیبهشت 1400 ساعت: 17:45
  • شناسه : 849
    بازدید 109
    1
    کم‌فروشی در بازار آهن

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنفی توزیع‌کنندگان آهن و فولاد به نام محمد صادق چیت ساز در مورد تولید در حوزه آهن و فولاد این گونه بیان کرد که در تولید محصولات فولادی پارامترهایی مانند کم‌فروشی و به ویژه فروش محصولات غیراستاندارد اثرگذار می‌باشند. وی همچنین افزود که […]

    نویسنده : واحد خبر منبع : پولادنیوز
    پ
    پ

    بر اساس گزارش رسانه خبری پولادنیوز، یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنفی توزیع‌کنندگان آهن و فولاد به نام محمد صادق چیت ساز در مورد تولید در حوزه آهن و فولاد این گونه بیان کرد که در تولید محصولات فولادی پارامترهایی مانند کم‌فروشی و به ویژه فروش محصولات غیراستاندارد اثرگذار می‌باشند. وی همچنین افزود که در جهت رفع این عوامل لازم است که اقدامات جدی‌تری انجام شود.

    محمدصادق چیت‌ساز عنوان کرد که برطرف کردن موانع تولید در حوزه آهن و فولاد به همکاری دولت با تولیدکننگان و توزیع کنندگان بستگی دارد. در این مورد بیان کرد عواملی همچون رشد قیمت حامل‌های انرژی و از سوی دیگر دریافت مالیات‌های چندین برابری، بر افزایش قیمت محصولات فولادی در بازار تاثیر گذاشته‌اند.

    این موضوع موجب شده تا توان خرید مشتریان پایین آمده و رکود در بازار در روزهای قبل از برگزاری انتخابات حکم فرما شود. عضو هیئت مدیره اتحادیه صنفی توزیع کنندگان آهن و فولاد، اشاره کرد که در حال حاضر در بازار شاهد کم‌فروشی و همچنین فروش محصولات غیراستاندارد هستیم که نظارت جدی برای رفع این مسئله آغاز شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.